Tuesday, September 18, 2012

manalah tau rezeki

Tuesday, September 18, 2012

Adakah kita berpolitik?
Damai dan salam sejahtera kepada para pembaca yang cendiakawan lagi bijak lagi bijaksana.
Adakah anda yang membaca artikel saya seorang berpolitik pro-kerajaan atau pro-pembangkang, seorang ahli sejarah atau pelajar yang mencari maklumat? Adakah anda berfikir saya orang politik pro-kerajaan atau pro-pembangkang atau saya seorang sejarawan atau yang sama waktu dengannya? Saya seorang yang biasa. Bekas guru sahaja. Juga pernah menjawat beberapa jawatan dalam kerajaan sebelum saya tamat kontrak. Saya bukan orang yang anda fikirkan. Bukan juga seperti lalang atau angin atau sebagainya. Saya hanya seorang yang saya fikirkan betul dan boleh dikongsi kepada pembaca yang sudi membaca artikel yang saya tulis. Jika ada apa-apa yang anda rasa kureng atau terlebih sudah itu adalah tanggungjawab saya sebagai ampunya laman blog ini. (tidak seperti sesetengah bloger yang tidak mahu bertanggungjawab ke atas apa yang ditulis oleh beliau dan komen-komen pembaca). Saya bukan orang kaya. Saya tiada kereta rumah pun tiada adapun bapak punya. Jadi tolong jangan saman saya. Jika ada salah dan silap tolong dah diperbetulkan. Tiada orang yang tidak melakukan kesalahan. Bumi mana yang tidak ditimpa hujan pantai mana yang tidak dipukul ombak. Jangan marah bha..peace yoo..

0 comments:

WelcOmE

Welcome to my blog. Thanks for visiting and reading my blog of melanau. I am sorry for those who can not understand malay language but i will try to upgrade my blog to the other language.
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting