Monday, January 21, 2013

Tulisanku

Monday, January 21, 2013

Tulisanku
Damai sejahtera kepada para pembaca pembuka kata.
                tuahmelanau.blogspot.com sudah berusia lima tahun. Sebenarnya blog pertama saya adalah lausdotgreennature.blogspot.com yang agak panas dengan pelbagai ragam dan garam yang akhirnya di banned pleh pihak google inc. namun yang demikian saya tidak berputus asa untuk terus menulis idea-idea yang keluar dari kepala otak saya ini.
                Sejak lima tahun ini, banyak perkembangan di dalam dunia siber. Jika sebelum 2008, facebook belum lagi terkenal kita hanya berkongsi fikiran melalui blogger.com namun hari ini selepas wujudnya dan popularitinya melepasi tahap universal kita boleh berkongsi idea dengan lebih mudah dan pantas.   
                Dalam masa yang sama, perkembangan teknologi talah memecut laju dan menjadikan dunia lebih pelbagai dan mendekatkan kita dengan dunia luar. Audients kita mungkin lebih global dan mampu berkongsi dengan lebih ramai kawan.
                Semoga dengan perkembangan teknologi dan kebijaksanaan kita sebagai pengguna akan menjadikan dunia ini tempat yang aman untuk didiami.

0 comments:

WelcOmE

Welcome to my blog. Thanks for visiting and reading my blog of melanau. I am sorry for those who can not understand malay language but i will try to upgrade my blog to the other language.
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting