Friday, October 12, 2012

Dinar Iraq

Friday, October 12, 2012

Pelaburan Emas vs Dinar Iraq
Damai dan salam sejahtera kepada para pembaca sekalian.
Seperti mana pelaburan emas, pelabiran matawang Dinar Iraq juga menjadi senjata kepada kebanyakkan penyangak skim cepat kaya untuk mengaut keuntungan. Berhati-hati dengan skim-skim yang mencurigakan anda. Misalnya Dinar Iraq, secara ekonominya Dinar Iraq tidak boleh digunakan sebagai alat pertukaraan antarabangsa kerana negara itu masih dibawah sekatan PBB. Sedangkan Iraq terpaksa menggunaka Dolar Amerika  untuk perdagangan antarabangsa dan membina semula negara mereka.
                Saya tidak pasti dealer-dealer yang menjual Dinar Iraq ini yang sah tetapi sebagai  keselamatan anda digalakkan untuk membeli Dinar Iraq ini di pengurup wang yang berlesen berhampiran anda. Ini penting supaya apabila nilai Dinar Iraq meningkat anda telah mempunyai pembeli yang bersedia untuk membeli Dinar Iraq anda. Selain itu, anda boleh membeli Dinar Iraq dari kawan anda yang anda boleh percayai. Buat perjanjian denga beliau yang anda akan menjual semula Dinar Iraq itu kepada kawan anda sendiri. Ini adalah langkah yang paling selamat. Jika anda mahu untung lebih anda boleh melabur sebanyak mana yang anda mahu kerana JIKA untung anda sendiri yang akan menikmati keuntungan itu. tetapi jika tidak berlaku seperti yang dijangkakan oleh speculator anda boleh simpan Dinar Iraq untuk anda pergi melancong ke Iraq nanti.
                Salah satu cara paling selamat ialah anda boleh pergi ke Iraq sendiri dan membuka akaun di sana. Ia lebih selamat kerana anda tidak perlu menyimpan wang secara fiscal tetapi sekadar di dalam akaun bank di sana. 

0 comments:

WelcOmE

Welcome to my blog. Thanks for visiting and reading my blog of melanau. I am sorry for those who can not understand malay language but i will try to upgrade my blog to the other language.
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting