Friday, September 21, 2012

Mengapa orang berebut untuk menjadi wakil rakyat

Friday, September 21, 2012

Mengapa orang berebut untuk menjadi wakil rakyat
Tahukah anda pendapatan seorang wakil rakyat mampu mencecah RM8000. Hampir sama dengan penjawat awam yang berkedudukan gred N52.           
Jika anda bertanding dan menang dalam pilihanraya, anda akan menikmati elaun sebagai wakil rakyat selain imbuhan-imbuhan yang lain. Jika anda seorang usahawan maka senanglah syarikat anda untuk menang dalam tender-tender kerajaan. Maka semakin majulah perniagaan anda. Jika anda menjadi wakil rakyat, maka senanglah anda untuk menjadi pengerusi tetap dalam jawatankuasa-jawatankuasa di dalam sesebuah koperasi dan sebagainya.        
                Lebih tersenyum jika anda sebagai orang tengah dalam sesuatu projek yang bernilai dan berimpak tinggi. Semakin tinggi nilai sesuatu projek maka semakin tinggi lah bonus anda. Jika anda mampu bertahan lama sebagai wakil rakyat, anda akan di katakan ada sui oleh masyarakat cina. Semakin lama anda di dalam dewan maka pence anda juga semakin meningkat.
                Jadi raihlah sokongan sekarang. Pilih untuk memilih

0 comments:

WelcOmE

Welcome to my blog. Thanks for visiting and reading my blog of melanau. I am sorry for those who can not understand malay language but i will try to upgrade my blog to the other language.
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting