Tuesday, August 7, 2012

Datuk Lee Chong Wei

Tuesday, August 7, 2012

Semangat Malaysia
Khas Untuk rakyat Malaysia
Damai dan salam sejahtera kepada para pembaca sekalian.
Saya sempat mengambil beberapa gambar yang diposted oleh kawan-kawan kita di facebook.Segalanya untuk Datuk Lee. Pastinya selepas ini akan lahir seorang atau lebih pahlawan emas negara. Kita jadikan langkah Datuk Lee sebagai batu loncatan untuk menjadi lebih baik dan hebat dari Datuk Lee. Tiada pedang mahupun machine gun untuk kita berjuang demi negara, tiada ucapan yang menyentuh jiwa untuk kita berdebat di medan debat namun, kita punya cara sendiri untuk menunjukkan kesetian kita kepaa negara. Baik di medan sukan, di medan cyber, mahupun di mana sahaja kita berada sebagai seorang rakyat Malaysia yang memegang Mykad mahupun Mykid kita akan bersama bersatu berbakti demi negara. Kita sama-sama baik kerajaan mahupun pembangkang bersatu demi satu bangsa, satu negara, satu Malaysia. Terima kasih, Datuk Lee Chong Wei. Terima kasih semua rakyat Nusantara Malaysia, Brunei, Singapore, Indonesia, Timor Leste.
 p/s Datuk Lee; adik saya cakap anak dia yang akan lahir bulan September ini akan diberi nama Chong Wei. God willing, dia juga akan dikenali sebagai Lee Ching Wei sebab nama keluarga suami dia Lee.
Janga marah haa..
dato' lee dan pembaca yang budiman, atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakan video yang memaparkan gambar-gambar dato' dan olimpians yang lain masih tidak dapat diupload.terima kasih

sila klik link ini untuk menonton video tersebut.. terima kasih... 

<

tribute to Malaysian Olympians - The best home videos are here

0 comments:

WelcOmE

Welcome to my blog. Thanks for visiting and reading my blog of melanau. I am sorry for those who can not understand malay language but i will try to upgrade my blog to the other language.
 
◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates. Blog Templates created by Web Hosting